Tentang Perjalanan Lebih Setahun

13:15

Setelah setahun meninggalkan blog ini saya kembali menghadap komputer. Mencuba untuk mengerah otak yang sudah kering idea untuk berceritera.

Tidak tahu apa yang harus saya ceritakan.

Mungkin sebagai permulaan, biarlah saya ringkaskan apa yang berlaku dalam 1tahun 5bulan ini.

Pulang ke Malaysia, mencari kerja, mendapat kerja, menukar kerja, menemui seseorang.
Bekerja di tempat baru, melalui hari baru, bermastautin di rumah baru.
Segala-galanya baru.

Pendek kata, saya telah me"wander" kosmos-kosmos.

Apakah yang saya karutkan ini? Entahlah.

Sehingga berjumpa lagi di coretan yg seterusnya. Harap2 saya mendapat idea yang bernas sedikit.

You Might Also Like

2 comments

  1. teruskan menulis..kongsi apa shaja :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah kak JM! Saya adalah jalan-jalan sikit sepanjang lima tahun jadi memang berazam nak tulis! Thanks akak!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~ Followers ~

~ Insta @ chelica32 ~